Ciclistes accidentats a l'àrea metropolitana 2010-19 (SCT)
  • layers
  • keyboard_arrow_left
Elements del mapa
view_list Llegenda get_app
  • visibility_off Tipus de via expand_less
    • Carretera (396)
    • Zona urbana (7342)
  • visibility_off Grau de lesivitat expand_less
    • Ferit lleu (7440)
    • Ferit greu (276)
    • Mort (22)
  • visibility_off Mapa de calor expand_less
    • Mapa de calor
  • visibility_off Nombre d'accidents expand_less
    • Nombre d'accidents
  • visibility_off Zones d'alta concentració d'accidents expand_less
    • Zones d'alta concentració d'accidents
file_download Exportar
  • Capturar la vista del mapa
  • Imprimir la vista del mapa
  • Imprimir mapa a escala
  • Format GeoPDF
  • Format GeoTIFF
  • Format GeoPackage
  • Descarregar una capa
close
Comparteix a les xarxes socials
Envia l'enllaç per email
close
Informació del mapa
Títol

Ciclistes accidentats a l'àrea metropolitana 2010-19 (SCT)

Descripció

Les dades d'aquest mapa provenen de la base de dades de persones accidentades en accidents de trànsit a l'area metropolitana de Barcelona per al període 2010-19, facilitada pel Servei Català de Trànsit (SCT). La base de dades es refereix al total de ciclistes accidentats i no al nombre d'accidents (un mateix accident pot tenir diversos ciclistes accidentats): per tant, cada punt es correspon a un ciclista accidentat. 

Les zones d'alta concentració d'accidents mostren aquelles àrees amb més de 10 ciclistes accidentats  en un radi de 150 m.

La geolocalització dels accidents s'ha realitzat a partir de l'adreça (en alguns casos incompleta) que consta a la base de dades, a través del servei de geocodificació de l'API de Google Maps. Tot i que en alguns casos s’han corregit manualment errors evidents en el procés de geocodificació, aquest procediment automatitzat no garanteix que els accidents es localitzin correctament. En particular, el servei de geolocalització situa tots els accidents registrats en un mateix carrer o via al mateix punt si no es disposa de l’adreça precisa. En alguns casos, aquesta limitació es tradueix en la presència d'algunes zones d'alta concentració d'accidents "artificials" que no es corresponen a la situació real. Per tant, cal entendre aquest mapa com una aproximació a la distribució espacial de l'accidentalitat en bicicleta, i no com una eina que en permeti la seva anàlisi acurada a un nivell de resolució espacial detallat (inferior a 50-100 m).  

Aquest mapa complementa un informe de l'IERMB sobre accidentalitat en bicicleta a l'àrea metropolitana, que podeu trobar aquí

Autor
Samuel Nel·lo
Etiquetes

bicicleta, accidentalitat, ciclistes, àrea metropolitana

Data de creació

1/27/2021, 1:02:45 PM

Darrera actualització

2/18/2021, 12:17:58 PM

Atribució
Logo Instamaps
close
close

Impressió del mapa a escala

close
Visor privat

Aquest visor està protegit amb contrasenya. Introduir la contrasenya