item
Cercador d’Instamaps
Seguiu aquestes pautes per maximitzar les correctes respostes a les vostres cerques:
Elements del mapa
Instamaps retorna elements que contenen el text de la cerca en algun dels camps de la vostra informació.
Adreces
Instamaps retorna adreces del servei de geocodificació de l’ICGC (Pelias) a Catalunya i Nominatim (OSM) per a la resta del món.
Procureu escriure l'adreça al més exacta possible, amb els diferents elements separats entre comes: tipus i nom de la via, número de portal, municipi. Simplifiqueu els números de portal compostos, p. e. 209-211 >> 209 o 59c >> 59. Per exemple: Avinguda de Navarra,15,Olot
Topònims
Instamaps retorna topònims de la base de noms geogràfics de l’ICGC a l’àrea de Catalunya i de Nominatim (OSM) per a la resta del món.
Coordenades geogràfiques
Per a tot el món. Escriviu primer la latitud i després la longitud. Les fraccions decimals en els segons s’han de marcar amb un punt. Per exemple:
41°22’00.0″N 2°10’11.5″E
41°22’00″N 2°10’11″E
41°22’00.0″N , 2°10’11.5″E
41 2
41.15 2.23
41.15 , 2.23
Coordenades UTM ETRS89
Per a l’àmbit de Catalunya. Escriviu primer la X (6 dígits) i després la Y (7 dígits). Per exemple:
401236,4569332
401236 4569332
401236.2,4569332.6
401236.234,4569332.678
Referència cadastral parcel·les
Escriviu els 14 primers dígits del número de referència cadastral. Per exemple: 17121A02400081
Aquest mapa presenta
els actors que han impulsat els projectes d’Aprenentatge Servei i Servei
Comunitari ambientals que s’han dut a terme a Catalunya els cursos escolars 2017-18
i 2018-19. Els hem diferenciat entre administracions públiques i entitats
ambientals.
D’aquesta manera
podràs saber qui ha impulsat ja projectes d’APS i SC ambiental al teu municipi
i t’hi podràs posar en contacte.
Les dades dels
projectes s’han recollit a partir de diverses fonts: projectes de Servei
Comunitari del Departament d’Educació, Escoles Verdes, Xarxa d’Escoles per a la
Sostenibilitat de Catalunya, entitats ambientals i ajuntaments de la província
de Barcelona. Els criteris que hem utilitzat per tal que un projecte sigui
considerat una proposta educativa d’aprenentatge servei ambiental i que, per
tant, vagi més enllà d’una acció ambiental són els següents:
- Pel que fa a
l’aprenentatge: A partir del projecte l’alumnat coneix problemàtiques
ambientals i/o els valors naturals de l’entorn així com la importància de la
seva preservació.
- Pel que fa al
servei: A partir del projecte l’alumnat s’implica activament en una
actuació que comporta la transformació i millora del seu entorn proper i per
tant, l’acció no es queda dins del centre educatiu sinó que surt
d’aquest.
- El projecte APS
ambiental es realitza en col·laboració amb una entitat o ens local
Aquest treball es una
col·laboració entre la Diputació de Barcelona i el Departament de Territori i
Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.
Aprenentatge i Servei Ambiental
7/16/2019, 11:36:51 AM
9/19/2019, 10:48:25 AM
Autor: Diputació de Barcelona. Oficina Tècnica d'Educació i Promoció Ambiental
Aquest visor està protegit amb contrasenya. Introduir la contrasenya
Recuperant informació del servidor, no trigarà gaire